2013-09-27 18.02.45  

件袍早在9月10日已經可以拎,不過中環咁‥‥‥‥‥‥‥‥‥遙遠,所以拖到前日先去拎LOL
訂果陣又冇落訂,連電話都唔洗留,淨係留左姓乜同咩學校咩科,幾驚佢放太耐以為我唔要

好啦,講完廢話,講返件袍
整袍叔叔都幾好,教埋我點著
度身果陣前後唔洗五分鐘,拎袍前後都係唔洗五分鐘,哈哈

正面


背面


其實個HOOD係唔係咁用LOL


加埋打算到時著係入面既裙,其實如果扣埋件袍,係根本著乜都唔會睇到=_=|||||


同埋我覺得件袍好大好長,著落覺得好重,我諗到時著半日都應該幾攰!

其實件袍既手工就一般啦,D線頭有D都飛出黎,同埋前面個扣都釘得唔夠實
如果唔再釘下應該好快就成個甩出黎,其他都OK啦,相比起澳洲租袍既價錢我覺得好值!
而且係香港都可以周圍同香港既朋友影相嘛\(@ ̄∇ ̄@)/

題外話,果日去拎完袍之後,同友人W去左中環一間樓上CAFE

一世都係叫latte的就是我‥‥‥


cappuccino,係我最愛既笑笑!

話說係澳洲愛上飲咖啡既我,返到香港之後好唔開心,因為沖得好既咖啡店實在少之又少!(特別係我呢頭)
今次去呢間我都幾鍾意,講咖啡就算唔錯啦,如果用澳洲既standard‥‥‥不過係香港黎講已經算十分好
但我鍾意佢既環境,俾到我一種好舒服既感覺,坐得好舒服
不過我竟然唔記得影相!
其實我諗我都冇咩機會再去,因為對我黎講實在係太遠了

arrow
arrow

    ForForForest 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()