close

5th anniversary   

對唔住,我要投放閃光彈,唔想睇既唔好睇,八卦就唔好投訴我太閃!XDDD

每年都會打篇野紀念下,今年都唔例外,只係平台唔同左

今年係我地拍拖五年第一次一齊過。◕‿◕。
其實陳生最近好忙,我都唔太敢打擾佢,不過係佢主動話要出一晚街既!
可能好多人覺得周年要抽時間慶祝係理所當然,我亦唔係話對呢日冇期待
但點都好啦,我覺得係呢一日,大家都為對方費盡心思,開開心心拍下拖,想下當年,計劃下將來,
紀念一下呢個里程碑然後繼續珍惜著對方走下去,係一件好幸福既事情,更加唔係必然既事!
所以為此真係覺得好感恩:)
見到陳生呢一晚都咁開心,我知道佢會覺得呢幾個鐘運用得比讀書更值得,所以我更開心


直覺話我知呢份禮物唔平,不過已為sunk cost,我只會欣賞它的美,真心,好鍾意好鍾意!
更因為你咁忙都周圍撲我份禮物,心意已值100分
仲有唔理幾忙都有一張寫得密密麻麻既卡,文字,一直都係our style!


我想話,我地過周年,竟然連合照都唔記得影....................orz
唔緊要啦,大家睇得出我地係一齊過啦可!XDDDD


我承認我成日都晒恩愛,不過其實我地同一般情侶冇分別,都有過唔開心既時間
特別係year 3時,唔知搞咩我去左澳洲幾年都冇事,偏偏最後一年成日都好homesick......
可能係因為讀書壓力大,成日都好唔開心,而陳生既壓力都爆燈,呢段時間,我地之間有長達幾個月既不愉快

幾年間,我地有幾次幾乎分手,每一次站係危機面前,我都覺得呢d問題根本冇可能解決得到
依家回望過去,覺得一切都好神奇,亦明白到只要雙方都肯認真面對問題,肯為對方改變,其實沒有所謂解決唔到既問題
我明白LONG DIS既我地挑戰更大,所以我同自己講,就算要分手,都要見住面咁講
我曾經打算返到香港就分手,但當我一見返佢,我就唔想分手了
唔經唔覺,就過左四年幾,完成左我地四年幾分隔兩地既愛情,開始新既一頁
(雖然講開long dis,係流流地既,因為我一年有3-4個月都係香港出現LOL)

太肉麻既野唔係度講喇,總之好多謝你陪我渡過呢二十分之一個世紀(´ ▽`).。o♡

最後,我想講因為拍拖,更令我明白有好多野都係無能為力
太多令我諗唔明既野,我唯有賴晒落神度啦!
感謝神令我地相遇,識我地耐少少既人都知我地兩個會拍拖本身已經係個神跡LOL
感謝神當中俾左好多試鍊我地,每次諗返轉頭都覺得實在太巧妙
好多感觸,一切都因為覺得神既作為真係好奇妙,已經唔知講咩好,所以我收聲喇
BYE BYE( ̄▽ ̄)ノ

arrow
arrow
    全站熱搜

    ForForForest 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()