close

好耐冇UPDATE! 因為返工之後既生活實在太充實

充實到屋企似宿舍, 淨係用黎沖涼同訓覺—▽—

充實到陳生投訴話成日約我唔到◎▽◎

D? 學日文, 學化妝SET, 二月再學埋車, 其實我真係有十萬樣野想學

雖然放工好多節目, 但感恩呢份工係五天工作返九放五半又冇咩OT,

而且返工冇咩野做(到得閒打BLOG), 所以放工都尚有精力

 

之前既新娘化妝課程告一段落, 基本野都學左, 係需要點練習

上星期開始左新娘髮型, 買左個MARY頭返屋企慢慢練XDDD

其實整頭真係幾好玩, 不過我覺得做一日新娘D頭髮應該唔要得……..一定傷晒

 

琴晚練頭:

 

淨係學左一堂, 第一次自己SET, 都算係咁啦呵呵

(其實我琴晚練練下經為自己幫緊個真人整頭-0- 係我太投入定係MARY太逼真呢? 哈哈)

arrow
arrow
    全站熱搜

    ForForForest 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()