close

今日應該係超好日子! 見好多人都去飲, 我屋企人都去飲

是日OUT JOB地點係銅鑼灣, 香港島對我黎講真係萬里長征呀......
不過好彩皇室堡我係識去既, 省卻了搵路既時間

話說今日我負責化兩位親戚, 時間都頗為緊迫, 3點3開始化, 4點半前要完成2位化妝+set頭(set頭部份missie負責)
上次既out job算係casual dinner, 今次見識到一般婚禮擺酒係幾咁多野搞!

一開始化都冇咩野, 不過一路化, 間新娘房就越來越多人lol (補妝呀換衫呀問野呀拎野呀...etc)
化緊第二位時, 我直情攝唔到去拎我需要既工具.......耽誤了不少時間
一路化一路好著急, 成日望錶好驚化唔切! 但我又真係冇辦法T_T
不過好在最後都趕在4點半完成晒, 不過間房又多人到我同missie完全執唔到野XD

今次既實戰經驗很好! 深深體會到出去化同埋係workshop度慢慢化真係好唔同
有好多限制, 好多有變數, 我都只能盡力做好自己, 要識執生
而且平時上堂既models們都係任我魚肉, 但出到去, 客人好多時都會對個妝容有好多意見

最後, 再一次好佩服我missie, 因為佢set個頭真係好靚!
其實今日好想幫客人影返張相留為紀念同參考
但一來我怕醜唔敢開口, 二來佢地真係好忙好趕場面好混亂, 我驚阻住佢地
下次有機會, 真係好希望可以影低每一位我化過既人呀, 到若干時間後, 我一定要睇到有所進步:P


化完又搭返一個鐘鐵返屋企, 仲要全程冇位坐:(
搵男人食完飯返屋企洗完掃沖完涼頂唔順都訓左陣, 男人叫醒我果陣我真係攤係張床度完全郁唔到LOL

不過勞動完係特別想食甜野既!
於是我忍唔住整返個心太軟黎食下

最近成日食肥野, 再係咁落去, 我應該好快就肥返! =-=|||

arrow
arrow
    全站熱搜

    ForForForest 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()