close

2013-09-28 14.22.10  

今日第一次出job,真係好多謝missie俾呢個機會我!

我唔知幾多年冇著到全身黑色咁出街,大熱天時真係好吸熱-3-


今日既工作係化奶奶同媽媽
平時化開都係後生細女,所以今次都有少少擔心應付唔到架
而一如missie所講,通常媽咪對眼係要d技巧‥‥‥

今次我俾自己60分,合格多少少啦
化媽咪時過晒時,之後化奶奶就好趕,好彩奶奶份人幾隨和同埋都想個妝清清地就得
而且我夾眼睫毛同痴假眼睫毛既技巧都有待改善,平時痴年輕人冇問題,痴媽媽就出晒事(。┰ω┰。)

anyway今日係一個好好既經驗呀!
希望日後有更多機會學下野啦
同埋今日見到missie實戰,覺得佢好勁呀!
一來個妝化得好靚啦,
二來我專心化緊奶奶時,轉眼間佢就幫新娘set埋個靚頭!真係快到呢‥‥‥
我都想有一日可以好似missie咁叻呀!

missie好好俾機會我學野仲俾返車馬費我,另外新娘子仲醒左封利是,雖然唔係多錢但好開心

由兩點半開始化,到走果刻都五點,missie問我攰唔攰,果陣仲好口響咁話唔攰架!
不過上左地鐵冇耐就開始攰~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
食飯果陣就開始瘋狂放蚊-_-""""

返到屋企仲要幫我班兵團洗白白
跟左幾個鐘就咁攰,如果係跟全日plan會點( ̄▽ ̄)
不過係開心既!

arrow
arrow
    文章標籤
    學化妝 化妝師 out job
    全站熱搜

    ForForForest 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()