close

之前全部化妝品都係用兩個細細地既化妝袋裝住, 其實都full晒, 又好難搵野
又諗到第時如果出去幫人化, 都係買返個化妝箱方便好多!
於是就淘寶物色下喇!

本身想買d好似咁既:

望落pro d嘛!
不過睇真d, 閒閒地淨係個箱都1-2kg =口=
洗唔洗咁重!? 而且總覺得呢種唔多耐用
最後都係決定買返d布造既

呢個款我好鍾意, 平實簡單得黎又有少少花紋(我個人係咁煩, 又要特別又唔想誇張)



容量比我想像中還要大


呢塊鏡, 好重...而且好似幾廢

於是我剪左佢落黎XDDD

執下執下, 原來我有10枝eyeliners lol
由我中學貪玩好奇買黎玩下, 到最近認真學, 原來已經10年
平均一年一枝, 唔過份jeh...haha
但其實大部份都冇用好耐, 亦唔打算再用, 只係唔捨得掉-3-
e+都係用3CE+kissme, 因為呢個combination用係我呢個溶妝眼既人身上都keep到成日唔會變熊貓眼

小物如眼影腮紅我就搵左個小袋裝起再放入大化妝箱, 咁就唔怕散收收搵唔到啦!


本身以為自己有好多野既我, 執完之後發現竟然仲有咁多空位!!!!
搞到我又心思思想買新野黎試, 總之好想裝滿個箱!(都唔知係咩心態=v=)
不過都係得諗字, 因為最重要既係我冇錢買........................

淘得寶, 又點會只係買一樣野咁浪費郵費!?
果個箱只值rmb35, 運費都rmb32啦! 雖然加埋都係好抵,
不過人就係咁, 覺得咁樣好唔抵, 於是又俾多d錢黎買d本身唔係必要既野( ̄▽ ̄);;
於是就買左呢個收納袋, 用黎放d skin care, 好fit!
整齊左, 又一目了然唔會搵唔到, 第日抹台只需一下拎起個袋就得, 方便得多!!

 

呢篇blog, 好似係度幫淘寶賣廣告咁.......

arrow
arrow
    全站熱搜

    ForForForest 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()