琴日出完job, 今日真係周身痛-0-, 條腰酸酸地, 醒起屋企係有個按摩器!
個按摩器係之前家姐既信用卡迎新禮品黎
我唔知咩牌子, 不過好似叫咩熱石小枕頭?
好舒服架, 有d熱力按起上黎覺得舒緩好多!
不過呢兩日雖然涼左, 如果一直開住熱按功能好鬼熱!
當我投訴按到好熱啊~~~~~既時候, 家姐話我知原來係可以熄左個發熱功能XDDDDD

舒服係好舒服, 不過上次按得太爽, 按完又按(佢一個section 20分鐘, 會自動停, 不過佢停我又開返LOL)
按得太耐或者挨得太埋係會仲痛既XDDD

BUT ANYWAY我覺得呢舊野好好玩又好好用hahahahaha

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    ForForForest 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()